Hvorfor vi hedder C-Value®?
Hvad betyder C'et foran Value?
Det sker at vi bliver stillet dette spørgsmål - her kommer forklaringen!
Value
Vores simple forklaring er, at vores kunder helt konkret skal se værdien - Value.
Hos C-Value® effektiviserer vi gentagne arbejdsprocesser og uddanner medarbejdere i værktøjer indenfor LEAN, Six Sigma, TPM, Projektledelse og sund fornuft.
Vores overordnede titel er effektiviseringstræner, og vi udfører opgaverne med henblik på at resultatet giver størst mulig værdi til vores kunder
Når vi faciliterer proces effektivisering samt uddannet medarbejdere ude i virksomhederne, på vores åbne kurser eller på erhvervsakademierne, tager vi altid udgangspunkt i at vores kunder skal se værdien.
Vores erfaring er, at værdi først opnås når kunde-, virksomheds- og kompetence forhold er i fokus og balance. Derfor har vi defineret modellen De 3 C’ere.
Customer Value
Alle medarbejdere i organisationen bør se værdien i, at levere det som kunderne finder værdifuldt. Jo mere værdi organisationen giver til kunderne, jo større konkurrencekraft får virksomheden.
Det omskriver vi til C = Customer Value.
Company Value
Virksomheden skal altså skabe værdi til kunderne. Det betyder også, at jo mere kundeværdi organisationen skaber, jo mere loyalitet og kundetilfredshed kommer der retur til virksomheden. Det skaber en øget forretning, og dermed højere værdisætning for virksomheden overfor samfundet.
Det omskriver vi til C = Company Value.
Competence Value
Ingenting bliver skabt i virksomheden uden dygtige, trofaste og engagerede medarbejdere. Alt afhænger af medarbejderne, som er i stand til at skabe kundeværdi. Derfor er det vigtigt, at virksomheden hele tiden sikrer sig, at medarbejderne har de rette kompetencer, og kan være bindeled mellem kunderne og virksomheden.
Det omskriver vi til C = Competence Value.
Derfor hedder vi C-Value®
Vi hjælper vores kunder til at de kan levere kundeværdi, via værdierne i virksomheden, som deres medarbejdere skaber, på baggrund af deres værdifulde kompetencer.